Сайт учителя німецької мови Роздольського закладу загальної середньої освіти  І - ІІ ступенів Наталинської сільської ради Красноградського району Харківської області Гудкової Світлани Станіславівни

Slide 1

Дівчинка серйозна до школи прийшла,"Вчителькою буду,"-прорекла.

Slide 2

Останній дзвоник голосно лунає, "Ти вчителькою будеш", - сповіщає.

Slide 3

Плюс п'ять - і мрія вже здійснилась, учителькою в школі рідній опинилась, із учнями своїми подружилась.

Slide 4

Закохана безмежно в рідний край, тому в похід із нею вирушай!

Slide 5

Цікаво з учнями на уроці в ігри грати, малюнки з різних тем їм пред'являти.

Slide 6

Майже рік директором була, та доля від посади відвела.

Slide 7

Вже третій рік у школі Роздольській працюю, мовою німецькою тут учнів гартую.

Example Frame

Позакласна робота

Головна » Матеріали » Мої статті

План-конспект заняття гуртка "Говори німецькою мовою»
                                                        ПЕРЕБІГ  ЗАНЯТТЯ
1.Оргмомент

1.1. Привітання
1.2. Обговорення прислів’я  „Wie das Wetter, so die Laune“ («Яка погода, такий і настрій»)
2. Оголошення теми й мети заняття. Мотивація
2.1. Вступне слово вчителя
L.: Heute sprechen wir über die Jahreszeiten und über das Wetter. Unsere Aufgabe für heute ist den gelernten lexikalischen Stoff zum Thema „Die Jahreszeiten. Das Wetter“ zu  wiederholen, über das Wetter verschiedener Jahreszeiten zu sprechen. Mithilfe verschiedener Aufgaben werden wir unsere Kreativitätsfähigkeiten entwickeln. Wir werden lernen die Natur und das Wort der  Schönliteratur  lieben und ehren. Und beginnen wir mit dem Lied, weil es mit dem Lied immer lustiger geht.
2.2. Виконання пісні про пори року  „Es war eine Mutter“ (використовується CD-запис).
3. Основна частина заняття
3.1. Активізація лексичного матеріалу (утворення  дієслів з відокремлюваними префіксами та складних іменників, знаходження антонімів серед поданих прикметників; доповнення речень).   
                                                       Режим роботи: робота в групах
1. Bildet  die Verben mit Präfixen:
ein                                herab                  zurück            an                                                    heran                        ab                 gehen                      kommen                  locken              werfen                         frieren      
   schlagen                        fallen                     bringen                   fangen
 
2. Bildet  zusammengesetzte Wörter!
Frühlings                                        Beere
Schnee                                          Freude
Vogel                                             Blume
Jahres                                            Bad
Winter                                            Sang
Laub                                               Zeit
Erd                                                 Baum
Lieblings                                         Ort
Sonnen                                           Mann

 
3. Findet Antonyme:
kurz                                              lang
weit                                               schwach
hell                                                selten
lustig                                             hier
manchmal                                      traurig
kalt                                                dunkel
stark                                              nah
oft                                                  immer
dort                                                warm
 
4. Ergänzt die Sätze:
1) Der Frühling ist eine schöne … . Im Frühling schlagen die Bäume … und blühen… .  Die Wälder, Felder und Wiesen werden … . In Gärten hört man … . Die Sonne … sehr hell und fröhlich. Die Bauern … und … . Der Frühling bringt uns … .
2) Im Sommer haben die Kinder lange … . Die schöne Natur lockt die Kinder … . Sie … Pilze und Beeren im … .Die Kinder … viel Sport, laufen, spielen …, fahren … und …, schwimmen und nehmen … . Die Kinder … sich auf den Sommer sehr.
3) Der Herbst ist an Obst und Gemüse … . In Gärten reifen … . Die Bauern … die Ernte … . Die Blätter werden … . Das Wetter schlägt doch oft … . Es … im Herbst stark. Die Laubbäume werfen Blätter … .Bald fängt der Winter … .
4) Im Winter … es oft. Der kalte Wind … . Die Flüsse und Seen … zu. Die Sonne … nicht. Es gibt im Winter viele … . Die Eisbahn ist sehr … . Die Kinder laufen … und …, bauen …, rodeln vom …  .             
  
 
   
 
 
 
   
3.2. Рольові ігри «Метеорологи» і «Літератори»: учні роблять прогноз погоди на наступні дні, читають відомі їм вірші про природу, погоду, пори року українською і німецькою мовами.
3.3. Фронтальна  бесіда за запитаннями .
  • Wie ist deine Lieblingsjahreszeit?
  • Wie ist die Natur im Frühling?
  • Wie ist das Wetter im Frühling?
  • Was machen Bauern im Frühling?
  • Was bringt uns der Frühling?
  • Was lockt die Kinder im Sommer an?
  • Was sammeln die Kinder im Wald?
  • Was machen die Kinder im Sommer?
  • Welche Jahreszeit ist an Obst und Gemüse reich?
  • Was machen die Bauern im Herbst?
  • Wie sind Wälder und Felder im Herbst?
  • Wie ist die Herbstluft?
  • Wie ist das Wetter im Herbst?
  • Welche Jahreszeit fängt nach dem Herbst an?
  • Wie sind Tage und Nächte im Winter?
  • Welche Winterfreuden bringt der Winter?
3.4.  Відгадай, про яку пору йдеться, розкажи, що тобі відомо про цю пору року.
Die Tage werden kürzer, die Nächte länger. Es regnet. Es wird immer kälter. Der Baum steht im goldenen Kleid. Nenne die Jahreszeit!
 
Das Obst ist reif, die Ernte ist reich. Wir liegen in der Sonne und baden im Teich. Es gint viele Beeren und Pilze im Wald.  Nenne die Jahreszeit!
 
Es ist warm. Wälder und Felder sind grün. Schneeglöckchen und Maiglöckchen blühen. Die Vögel singen im Wald. Nenne die Jahreszeit!
 
    Es schneit. Überall sind Schnee und Eis. Die Bäume sind im Reif ganz weiß.
    Wir laufen Schlittschuh und Schi im Wald. Nenne die Jahreszeit!
 
4. Підбиття підсумків заняття
4.1. Інтерактивна  гра "Вільний мікрофон": відповідь на запитання за допомогою вільного мікрофона.
Was macht man im Sommer? Im Herbst? Im Winter? Im Frühling?
Muster: Im Winter rodelt man vom Berg.
             Man rodelt im Winter vom Berg.
4.2. Відстеження настрою учнів.
– Wie ist eure Stimmung am Ende des Unterrichts?
– Was hat euch gefallen? Nicht gefallen?
 
Категорія: Мої статті | Додав: Lana (08.01.2016)
Переглядів: 1389
Всього коментарів: 0
avatar
Неділя, 02.02.2025, 05:09
Вітаю Вас Гість

Категорії розділу

Мої статті [9]

Вхід на сайт

Пошук

Наше опитування

Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 258
Мої корисні лінки
  • Міністерство освіти і науки України
  • Освіта в Україні
  • Департамент науки i освiти Харківської обласної державної адміністрації
  • Goethe-Institut
  • Сайт відділу освіти Красноградської РДА
  • Сайт Роздольської загальноосвітньої школи І - ІІ ступенів
  • ПОРТАЛ ХАРКІВСЬКОЇ АКАДЕМІЇ НЕПЕРЕРВНОЇ ОСВІТИ
  • Статистика


    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0